Ta strona używa plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Rozumiem

 

Symfonia Start 2.0 Handel Pełna i szybka obsługa sprzedaży oraz operacji magazynowych

 

Sage Symfonia Start 2.0 Handel to program dla firm handlowych i usługowych, które rozliczają się uproszczoną księgowością oraz prowadzą magazyn. Podpowiada kolejne kroki niezbędne do wystawienia dokumentów, dzięki czemu usprawnia pracę. Wspiera zarządzanie promocjami  oraz umożliwia łatwy dostęp do niezbędnych informacji.  Bieżące aktualizacje programu dostępne w abonamencie zapewnią firmie bezpieczeństwo prawno-podatkowe.

Kupując Sage Symfonia Start 2.0 Handel w formie subskrypcji w cenie zakupu otrzymasz dodatkowo:

  • pakiet e-Box, który składa się z aplikacji e-Dokumenty i e-Deklaracje, zapewniając obsługę e-deklaracji, e-faktur oraz e-przelewów;
  • Raporty graficzne, które pozwalają tworzyć dowolne, czytelne wykresy i prezentować w prosty sposób potrzebne dane;
  • aktualizacje prawne i funkcjonalne programu w ramach usługi Sage Gwarancja Podstawowa +
    import kursów walut - możliwość pobierania kursów walut zagranicznych z NBP
  • pobieranie danych kontrahentów z GUS - możliwość pobrania z bazy GUS danych nowego kontrahenta, wprowadzanego do programu

 

Do programu Sage Symfonia Start 2.0 Handel wydawana jest licencja Pervasive 12. 

 

 Kluczowe funkcjonalności

  • przeznaczony dla firm rozliczających się uproszczona księgowością;
  • obsługuje dokumenty handlowe, magazynowe i kasowe;
  • umożliwia pełną obsługę magazynów;
  • obsługuje transakcje gotówkowe i bezgotówkowe w firmie;
  • obsługuje płatności i rozrachunki
  • zawiera pakiet raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych;
  • współpracuje z pakietami Księgowość i Księgowość Plus, z opcjami dodatkowymi: Raporty graficzne, e-Box oraz z serwisem miedzyfirmami.pl.;
  • zawiera bogaty pakiet usług

     

Korzyści biznesowe

  • bezpieczeństwo prawne - dzięki bieżącym aktualizacjom masz pewność, że wystawiasz dokumenty zgodnie z wymaganiami prawa;
  • skrócenie i ułatwienie procesu sprzedaży dzięki podpowiedziom kolejnych kroków działania;
  • możliwość planowania promocji i zarządzanie nimi – możliwość łatwego zarejestrowania cenników oraz określenia ich daty obowiązywania. Przy wystawianiu dokumentów sprzedaży, program
  • automatycznie podpowie ceny lub rabat z obowiązującego cennika;
    zapewnienie bogatego zestawu raportów i zestawień, które ułatwią prowadzenie działalności
  • gospodarczej i podejmowanie trafnych decyzji;
  • możliwość ekspansji na rynki zagraniczne dzięki obsłudze eksportu, importu oraz transakcji unijnych