Ta strona używa plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Rozumiem

Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość Intuicyjne prowadzenie uproszczonej księgowości wraz z rozliczeniem wynagrodzeń

 

Sage Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość przeznaczony do prowadzenia każdej formy uproszczonej księgowości.
Dzięki rozszerzeniu funkcjonalności o moduł Płace, będziesz mieć możliwość rozliczania płac zatrudnionym pracownikom.
Automatyzuje podstawowe czynności, dzięki czemu poprawia efektywność codziennych działań.
Bieżące aktualizacje programu dostępne w abonamencie zapewnią firmie bezpieczeństwo prawno-podatkowe.

Kupując Sage Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość w formie subskrypcji w cenie zakupu otrzymasz dodatkowo:

  • pakiet e-Box który składa się z aplikacji e-Dokumenty i e-Deklaracje, zapewniając obsługę e-deklaracji, e-faktur oraz e-przelewów;
  • Raporty graficzne, które pozwalają tworzyć dowolne, czytelne wykresy i prezentować w prosty sposób potrzebne dane.


Do oprogramowania Sage Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość dodawana wydawania jest licencja Pervasive 12.

 

Kluczowe funkcjonalności:

  • obsługa każdej formy uproszczonej księgowości – karty podatkowej, podatkowej księgi przychodów i rozchodów oraz ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych
  • pomoc w dokonywaniu szczegółowej analizy struktury przychodów i kosztów
  • prowadzenie nielimitowanej ewidencji środków trwałych
  • naliczanie i rozliczanie pensji pracowników
  • możliwość prowadzenia ewidencji pracowników
  • naliczanie składek ubezpieczeniowych i zaliczek na podatek dochodowy
  • ułatwienie współpracy z programem Płatnik
  • pobierania danych kontrahenta z GUS - możliwość pobrania z bazy GUS danych nowego kontrahenta, wprowadzanego do programu.

 

Korzyści biznesowe 

  • bezpieczeństwo prawne - dzięki bieżącym aktualizacjom masz pewność, że wystawiasz dokumenty zgodnie z wymaganiami prawa;
  • zmniejszone ryzyko popełnienia błędu dzięki podpowiedziom kolejnych kroków działania;
  • zapewnienie bogatego zestawu raportów i zestawień, które ułatwią prowadzenie działalności gospodarczej i podejmowanie trafnych decyzji;
  • kartoteki pracowników oraz wsparcie ewidencji wynagrodzeń;szybsze naliczanie składek ubezpieczeniowych i zaliczek na podatek dochodowy